Garantie / reparaties / RMA

Categorieën

close

Garantie voorwaarden:

Op de door ons verkochte artikelen zit standaard een jaar garantie, ingaande op de factuurdatum of kassabon. Mocht een artikel binnen deze periode defect raken als gevolg van een productiefout dan moet het artikel ALTIJD retour gestuurd worden om beoordeeld te worden. Wij zullen het artikel dan beoordelen, of opsturen naar de fabrikant of leverancier van het betreffende artikel. Mocht het artikel defect zijn, en wanneer het defect onder garantie valt, dan wordt het artikel vervangen of gerepareerd. De gekozen oplossing wordt bepaald door de fabrikant of de leverancier van het artikel. Mocht het artikel niet defect zijn of verkeert behandelt zijn, dan zijn de minimum kosten €37,50.
Artikelen die verkocht worden als demo's en of sterk afgeprijsd zijn (outlet artikelen) hebben een maximale garantie van drie maanden, mits anders schriftelijk overeengekomen. Kassa bon of faktuur is verplicht.


Retour adres: Eijlander Electronics bv
Zanderijweg 12

6717 BM Ede Nederland.

Garanties en reparaties uitsluitend melden op email adres rma@eijlander.nl

Wat valt niet onder garantie:

Wanneer een artikel gedemonteerd of geopend is geweest, verkeerd gebruikt is, gevallen is, of bijvoorbeeld aangesloten is geweest op een verkeerde voedingsspanning, dan vervalt automatisch de garantie.
Op gebruiksartikelen als batterijen en lampen zit geen garantie.
Op losse elektronica componenten, na gebruik, zit geen garantie.
Op artikelen waarbij dit expliciet vermeld wordt zit geen garantie.

To Top